صنایع آرایشی بهداشتی

صنایع آرایشی بهداشتی

به گزارش گروه تولیدی و صنعتی ارکان فلز /

سیستم های ارکان فلز برای تولیدات صنایع آرایشی بهداشتی

تولید محصولات آرایشی با بالاترین کیفیت و استانداردهای بهداشتی سازماندهی شده است. با چندین دهه تجربه در ساخت ماشین آلات صنایع آرایشی بهداشتی و همچنین طیف گسترده ای از دستگاه ها و سیستم های مختلف ، شرکت ارکان فلز شریک شما در تمام زمینه های صنعت آرایشی و بهداشتی است. از تولید کرم پودرهای آرایشی ، پنکیک آرایشی ، رژلب ، ریمل ، رنگ مو و لاک گرفته تا کرم ها ، رنگدانه های رنگ و لوسیون ها و محصولاتی مانند خمیردندان یا شامپو .

کارشناس شما برای تولید مواد آرایشی بهداشتی مایع تا نیمه جامد

شرکت ارکان فلز ، بخاطر دانش عمیق و تجربیات خدماتی خود در این عرصه ، راه حل فنی متناسب با هر نیاز را ارائه می دهد و هر روزه دانش و تجربیات خود را در صنعت آرایشی و بهداشتی توسعه می دهد - به عنوان مثال ، برای سنگ زنی دقیق رنگدانه ها ، تولید محصولات امولسیون و تعلیق با کیفیت بالا و یا برای تولید کرم ها و لوسیون های همگن از دستگاه ها و میکسرهای هموژنایزر تحت خلاء با بالاترین استانداردهای بهداشت ، کیفیت و بهره وری استفاده می کند .

 

راه حل مناسب عمل میکس و هموژناسیون باید طیف گسترده ای از نیازها را در محیط حساس صنعت آرایشی بهداشتی برآورده سازد. مهم است که همیشه دمای صحیح حفظ شود تا از از بین رفتن مواد اولیه بسیار ارزشمند و حساس این صنعت جلوگیری شود . انتخاب ابزارهای مناسب نقش مهمی در دستیابی به بهترین نتایج هموژناسیون بدون ایجاد اختلال در کیفیت مواد اولیه حساس دارد .

تضمین بهداشتی تجهیزات و ظروف ضروری است و میکسرهای هموژنایزر ارکان فلز راه حل های برجسته ای را ارائه می دهند. به عنوان مثال ، تمام سطحی که با محصول در تماس هستند از فلز ضدزنگ ( استنلس استیل ) ساخته شده اند . همچنین مواد آرایشی بهداشتی بسیار گران هستند بنابراین استفاده از تمامی محصول نهایی بسیار حائز اهمیت است . میکسرهای هموژنایزر تحت خلاء شرکت ارکان فلز این اطمینان را به تولیدکنندگان می دهد که محصول نهایی آنها تا آخرین قطره قابل بهره برداری است و به هیچ عنوان هدر نمی شود .   

با بیش از 36 سال تجربه در زمینه فن آوری میکس و هموژناسیون همزمان و بسته بندی محصولات این اطمینان حاصل می شود که ماشین آلات ما نه تنها کیفیت برتر و استحکام را ارائه می دهند بلکه تمیز کردن آنها نیز آسان بوده و بنابراین به طور ایده آل با الزامات صنعت مواد آرایشی بهداشتی مطابقت دارند. مشتریان ما از طیف گسترده ای از میکسرهای هموژنایزر تحت خلاء مختلف با توان ها و حجم های متفاوت بهره مند می شوند ، این امر باعث می شود آنها بتوانند نوآوری های تولید را اقتصادی تر اجرا کنند و سریعتر آنها را به بازار برسانند.

مزایای میکسرهای هموژنایزر ارکان فلز

  • دسترسی بالا از طریق مهندسی قوی و آزمایش شده

  • زمان عدم دسترسی کوتاه از طریق شستشوی سریع و آسان 

  • کیفیت بالای میکس از طریق کنترل و استفاده از مواد اولیه بهینه

  • مصرف کم انرژی از طریق طراحی ابزارهای نوآورانه

  • راه حل های کاربردی بهینه از طریق طراحی های آزمایش شده سفارشی و فرآیندهای میکس و هموژناسیون

  • انعطاف پذیری بالا از طریق بهینه سازی میکسر هموژنایزر و کنترل مخزن

  • تنوع بالای محصول از طریق طیف گسترده ای از میکسرهای هموژنایزر برای انواع سایزها و حجم های مختلف

  • بهره برداری آسان از طریق میکسرهای هموژنایزر نوآورانه ارکان فلز

  

دانش ما برای چشم انداز شما

شرکت ارکان فلز همچنین درک عمیقی از آنچه برای میکس مواد آرایشی بهداشتی لازم است ، دارد. کارشناسان ما با رویه کلیه محصولات و فرایندهای رایج در صنعت آشنا هستند . اگر راه حل مناسبی برای ایده جدید ندارید ، ما به شما کمک می کنیم بلافاصله طراحی کنید. برخی از نمونه های حوزه های تخصصی ما : تولید کرم پودرهای آرایشی ، پنکیک آرایشی، رژلب ، ریمل ، رنگ مو و لاک گرفته تا کرم ها ، رنگدانه های رنگ و لوسیون ها و محصولاتی مانند خمیردندان یا شامپو .

ما نه تنها ماشین آلاتی با کارایی بالا عرضه می کنیم بلکه راه حل های بهینه برای استفاده در تولید مواد آرایشی بهداشتی نیز ارائه می دهیم. در این بازار ، شرکت پیشرو ارکان فلز حداکثر بهره وری ، کیفیت میکس فوق العاده ، در دسترس بودن دستگاه و بهره وری از دانش بی نظیر و منحصر به فرد را برای نیازهای فردی در صنایع آرایشی بهداشتی ارائه می دهد.

سرعت بازار نوآوری ها در صنایع آرایشی بهداشتی را می توان با دستگاه های تخصصی و مهارت های ما افزایش داد. به همین دلیل شرکتهای پیشرو در صنایع آرایشی بهداشتی در سراسر کشور از بهره وری و ایمنی فن آوری های اراکان فلز قدردانی می کنند :

 

میکسر های هموژنایزر تحت خلاء شرکت ارکان فلز

 VMH میکسر هموژنایزر تحت خلاء سری

VC میکسر هموژنایزر تحت خلاء سری

VX میکسر هموژنایزر تحت خلاء سری

 

برای دیدن دستگاه های بیشتر مورد استفاده در صنعت آرایشی بهداشتی اینجا کلیک کنید . 

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
جدیدcaptcha
Contact-us