صنایع شیمیایی

صنایع شیمیایی

به گزارش گروه تولیدی و صنعتی ارکان فلز /

ماشین آلات ارکان فلز برای تولید محصولات شیمیایی متوسط و نهایی

در صنایع شیمیایی باید بالاترین استانداردهای کیفیت و ایمنی و همچنین مقررات سختگیرانه محیط زیست رعایت شود. در این چارچوب ، بهره وری و امکان تغییر سریع محصول ، فاکتورهای مهم دیگری برای تولید هستند. ارکان فلز دارای چندین دهه تجربه و دارای طیف گسترده ای از سیستم های فرآیندی قابل اعتماد و ماشین آلات با کارایی بالا برای طیف گسترده ای از کاربردها در تولید محصولات شیمیایی نظیر چسب ها ،جوهر و گریس ، لاک ، ژل های میکروسیلیس در صنعت ساختمان ، هموژن هیدروکربن سخت ، واکس کفش ، واکس ماشین کودها و سموم دفع آفات نباتی است .

فناوری پیشرفته آزمایشگاهی و تولیدی

فرمولاسیون های دقیق و تکنیک های فرآیند دقیقاً مناسب برای تضمین کیفیت در فرایند تولید مواد شیمیایی تعیین کننده هستند. ارکان فلز به عنوان متخصص سیستم های توانمند CIP با فناوری های سنگ زنی نوآورانه و عمر طولانی ، ابزارهای مناسبی را برای اطمینان از کیفیت بالای محصولات و ایمنی شما در طی فرایند تولید ارائه می دهد. علاوه بر بهره وری و کارآیی ، ستون دیگری از فلسفه شرکت ما همسویی مداوم با نیازهای مشتریان و توسعه راه حل های متناسب برای کلیه نیازهای خاص است.

ارکان فلز در صنایع شیمیایی میکس مناسب برای هر محصول

طیف گسترده و متنوع محصولات شیمیایی صنعتی به دنبال راه حل های فرآیند مکیس خاص و سفارشی است. ویژگی ها و دستور العمل های مختلف محصول ، فرآوری ها و هموژناسیون مخصوص به خود را طلب می کند. دیدگاه جامع شرکت ارکان فلز در مورد الزامات صنعت مواد شیمیایی تضمین می کند که فرآیندهای مناسب برای هر مورد خاص انتخاب می شوند.

ما با مشتریان خود کار می کنیم تا فرایند مناسب برای نتایج بهینه میکس را پیدا کنیم. اگر هموژناسیون ، دیسپرسیون ویا آماده سازی مورد نیاز باشد ، به وسیله تمام دستگاه های موجود در مرکز کارشناسی شرکت ارکان فلز پارامترهای میکس به صورت جداگانه برای محصول مربوطه طراحی می شوند . به عنوان مثال ، افزودن مواد افزودنی یا رنگدانه ها می تواند با دقت بسیار بالایی تعریف شود تا از ایمنی فرآیند در استفاده صنعتی روزانه از آن اطمینان حاصل شود . پارامترهای میکس و ابزار مناسب برای کاربردهایی از قبیل ترکیب نیز در اینجا مشخص می شوند ، همچنین فاکتورهایی مانند عملکرد بدون گرد و غبار و نظافت یکپارچه در طول گردش کار تولید نیز مورد توجه قرار می گیرد.

یکی دیگر از عوامل تعیین کننده علاوه بر نتایج برجسته میکس ، امکان تغییر سریع دستور العمل ها است. ارکان فلز با بیش از 30 سال سابقه در ساخت ماشین آلات صنعتی و میکسرهای هموژنایزر رهبر نوآوری در این زمینه است . همچنین در مهندسی فرآیند و دانش عمیق متخصصان ما این اطمینان حاصل می شود که مشتریان ما از نتایج طراحی شده تری و محصولاتی که می توانند زودتر از آن استفاده کنند ، بهره مند می شوند. در عین حال ، ما در مورد بهینه سازی مداوم فرآیندهای موجود در رابطه با نیازهای فرآوری صنعت مواد شیمیایی ، با مشتریان خود همکاری می کنیم .

ما صنعت مشتریانمان را درک میکنیم و در راه دستیابی به نتایج عالی در کیفیت محصول و بازدهی تولید درست از مرحله توسعه آنها را یاری می کنیم . ما میکسرهای هموژنایزر را برای توسعه و تولید ترکیبات شیمیایی در ابعاد و حجم های متفاوت توسعه می دهیم. در این بازار ، شرکت پیشرو ارکان فلز حداکثر بهره وری ، کیفیت میکس فوق العاده ، در دسترس بودن دستگاه و بهره وری از دانش بی نظیر و منحصر به فرد را برای تولید در صنعت شیمیایی ارائه می دهد.

 VMH میکسر هموژنایزر تحت خلاء سری

VC میکسر هموژنایزر تحت خلاء سری

VX میکسر هموژنایزر تحت خلاء سری

 

برای دیدن دستگاه های بیشتر مرتبط با صنایع شیمیایی اینجا را کلیک کنید . 

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
جدیدcaptcha
Contact-us